4 Haz 2008

Elmacı Güzel

Nurettin Rençberin seslendirdiği, hani benimde çok sevdiğim anonim türkü :)

elma dizdim ırafa
yar gel bizim tarafa
beşi birlik yaptırdım le le
senin için sarrafa

amman elmacı güzel
başımın tacı güzel
amman elmacı güzel
sen bana acı güzel

gönlümdeki yaranın le le
sensin ilacı güzel

elmanın irisine
söz verdim birisine
kurban olayım yarım le le
saçının sarısına (örgüsüne)

amman elmacı güzel
başımın tacı güzel
amman elmacı güzel
sen bana acı güzel

gönlümdeki yaranın le le
sensin ilacı güzel

elma dalda sallanır
yel vurdukça allanır
o yarin yanakları le le
öpüldükçe ballanır

amman elmacı güzel
başımın tacı güzel
amman elmacı güzel
sen bana acı güzel

gönlümdeki yaranın le le
sensin ilacı güzel


Yazı Müziği : [ Nurettin Rençber - Elmacı güzel ]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hadi sen de yaz yaz yaz.. :)

[[spam yorumlardan kurtulmak için kelime doğrulama eklemek zorunda kaldık.]]