13 May 2008

Seni Sevsem Kızar Mısın?

Seni sevsem kızar mısın ?
Nerden çıktdı bu diye sorma
Ben de bilmiyorum aslında
Önceleri bir arkadaşlık havasında
Sonrasında
Arkadaştan öte bakışlarla
Sana olan yaklaşımımla
Seviyorum galiba
Anla
Seni sevsem kızar mısın?

Aşkımı söylesem kızar mısın?
Neden diye sorma
Ben de bilmiyorum aslında
Zamansız bir duygu gibi
Birden oldu sessizce
Sebepsizce
Aşık oldum galiba
Anla
Aşkımı söylesem kızar mısın?

Yanında olsam kızar mısın?
Neden diye sorma
Ben de bilmiyorum aslında
Yanlış anlama
Arkadaşça değil aşıkça
En yoğun duygularla
Yanında olmak dediğim
Sevdiceğim
Senin kokunla
Ruhunla
Hep yanında
Anla
Yanında olsam kızar mısın?

Seni sevsem
Aşık olduğumu söylesem
Yanında olsam
Kızar mısın?
Evet biliyorum kızarsın.
Ne olur kızma
Anla
Bir garibim
Sessiz , sesi çıkmayan bir garip
Sonsuza kadar susacak bir garip.
Bunları söylesem kızar mısın?

Ciddden kızar mısın ?

anonim


Yazı Müziği [ Nurettin Rençber ]


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hadi sen de yaz yaz yaz.. :)

[[spam yorumlardan kurtulmak için kelime doğrulama eklemek zorunda kaldık.]]